מאז ומתמיד זוגות חיפשו עוגות חתונה להרשים את המוזמנים ולהשתתף בטקס החיתוך. כשזוגות פונים ומתעניינים בתחום עוגות חתונה הם מתענינים בעיצוב, בצבעים ובמחיר. באיזה גדלים מגיעות עוגות חתונה ואיזה עיצוב. אבל לרוב איש לא שואל על הטעם, הטעם שהוא חלק כל כך מרכזי בתחום עוגות חתונה ובעוגות בכלל, נדחק לשוליים. נכון, עוגות חתונה של פעם היו מרהיבות וגדולות אבל חסרות טעם, ולפעמים אף לא אכילות עם שכבת קרם מרגרינה עבה בין השכבות שמתייבש, אנשים נמנעו מלטעום עוגות חתונה אבל לא עוד אצלינו. בנטעים שמים דגש על הטעם ממש כמו על העיצוב והיופי, אנו משנים ומחדשים טעמים ומתאימים אותם לעונות השנה.

העיצובים של עוגת חתונה מותאמים לאקלים הארץ ומיוחדות לציפוי הסוכר עוגות הראווה הגדולות ונשארות על שולחן קבלת הפנים במשך כל זמן החתונה. במקביל למגבלות הכשרות הן נאפות סמוך למועד החתונה ממש לפני הציפוי והעבודה על העוגה מחומרי הגלם הטובים ביותר ועם דגש על טריות. אחד מהדברים שאנו מדגישים לזוגות שפונים אליינו הוא שכדאי להם להגיע לטעימות. תטעמו ותבחרו את הטעם האהוב עליכם מבין המבחר הגדול ותתרשמו מהסגנונות השונים שיש אצלינו. עוגות חתונה מתחלקות לשני סוגים, האחת היא עוגה בחושה ועסיסית בכמה טעמים כגון שוקולד, אגוזים,מייפל, וניל או קוקוס, שביניהן יש קרם תואם שנותן נפח וטעם בין השכבות. העוגה היא עוגה בחושה ויציבה שנותנת יציבות למשקל העוגה שמונח מעל הקרם.

סוג העוגה השני הוא עוגת עטורת שכבות של קרם שוקולד בים שכבות של טורט שמוצפות בליקר מיוחד שנותן עסיסיות לכל העוגה, הניגוד בין הטורט הבהיר לשכבות קרם השוקולד מתקבל בצורה חגיגית מתחת לציפוי הסוכר. כל זוג בוחר עוגת חתונה לפי טעמו וכל שילוב נאפה לפי רצון המזמינים.