עוגת חתונה מיקימיני

עוגת חתונה מיקימיני

עוגת חתונה כשרה

בחרתם את העוגה שלכם אחרי המון זמן של טעימות והתלבטויות אבל האם בדקת אם יש לה תעודת כשרות??? האם האולם בו אתם מתחתנים דורש תעודה? אל תחשבו שכל העוגות מעוצבות במרכז שמוכרים לכם באות עם תעודת כשרות! סביר להניח שהאולם או המסעדה שבו מתקיים האירוע דורש לראות תעודת כשרות ויותר מזה, לרוב משגיח הכשרות של האולם רוצה לדבר ולשאול שאלות את משגיח הכשרות של מעצבת העוגות שבחרתם.

חובה לברר פרט חשוב זה לפני שאתם בוחרים מי יעצב לכם את העוגה שלכם  אוו עם מי אתם מתנהלים מולו

וכמובן לברר טוב טוב את הטעמים לעוגה

עוגת חתונה כשרה

בדקתם עם האולם או גן האירועים וגיליתם שהם דורשים תעודה? עכשיו בררו עם צי שאתם רוצים שיעצב לכם את העוגה אם האם יש להם  תעודת כשרות. וחלילה אל תתבלבלו, יכול להיות שהמעצבת שלכם תגיד לכם שהיא שומרת כשרות, נפרודוקטים כשרים וכו’ אבל לאולם אירועים שבחרתם יש צורך בתעודה כתובה וחתומה. כזאת שעומד מאחוריה משגיח כשרות.

אשמח לעמוד לרשותכם בכל שאלה שתהיה לכם, העוגות אותן אני מעצבת מגיעות עם תעודת כשרות ומשלוח לכל חלקי הארץ,
כי ביום הכי החשוב שלכם לא מתפשרים ומזמינים ממעצב/ת עוגות שיתנו לכם שקט נפשי ושירות מעולה.

נכון שעוגת החתונה שלכם מיועדת להרשים את האורחים,  אבל אין שום טעם להוציא כסף  על משהוא לא אכיל ולא טעים ..מה עוד שזו לא המטרה.

אם אחד האורחים יוכל ממנה והיא לא טהיה טובה..עוגמת הנפש  תהיה קריטית, יש להשגיח על שימוש בחומרי גלם איכותיים. בסיס העוגה יכול להיות בטעם פירות או שוקולד מריר, כזה שאינו מכיל רכיבים חלביים, בעיקר מטעמי כשרות כאמור. אך הכל תלוי בטעמכם האישי. כי בסופו של דבר אתם בוחרים לערוך את החתונה שלכם כראות עיניכם ולפי טעמכם האישי. כמובן שישנם פרמטרים נוספים שמשפיעים על הבחירה שלכם לגבי העוגה, כמו ניסיון העבר, תחומי העניין, התכונות, המאפיינים, התקציב ועוד.

נכון שעוגת החתונה שלכם מיועדת להרשים את האורחים, אבל אנחנו בוודאי איננו מעוניינים שהם יתאכזבו מהטעם. איך אפשר אם כן להבטיח שזה לא יקרה. פשוט מאוד, יש להשגיח על שימוש בחומרי גלם איכותיים. בסיס העוגה יכול להיות בטעם פירות או שוקולד מריר, כזה שאינו מכיל רכיבים חלביים, בעיקר מטעמי כשרות כאמור. אך הכל תלוי בטעמכם האישי. כי בסופו של דבר אתם בוחרים לערוך את החתונה שלכם כראות עיניכם ולפי טעמכם האישי. כמובן שישנם פרמטרים נוספים שמשפיעים על הבחירה שלכם לגבי העוגה, כמו  ניסיון העבר, תחומי העניין, התכונות, המאפיינים, התקציב ועוד.

עוגת חתונה כשרה

את העוגה אפשר כאמור לצפות בבצק סוכר שהוא רך, גמיש ונעים למגע,ושנותן מראה מיוחד וקלאסי  בעל טעם מתוק וריח עדין של וניל, שאותו אפשר לצבוע, לרדד, לפסל וליצור ממנו כל צורה ובכל צבע שרוצים.

אין יותר מידי חוכמות

המקום חייב להיות כשר עם משגיח ותעודת כשרות מסודרת

אין כאילו או אולי או נמצא לכם תעודה.

אסור במקרה כזה להסתמל על מילה אלא לבקש לראות בעינים תעודה

עוגת חתונה כשרה תמונות

חפשו אותנו בפיסבוק או באתרי חתונות ותהנו ממבחר גדול של עוגות מיוחדות